דרעי ואבוטבול התכתבו: "כמה תלמידי חכמים ישנם בזכותך?"

ארי וידר 4 Comment on דרעי ואבוטבול התכתבו: "כמה תלמידי חכמים ישנם בזכותך?"
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לגל המחזקים והמבקשים מאריה דרעי לחזור בו מהתפטרותו הצטרף גם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שהתכתב ארוכות בהודעות טקסט עם יו"ר התנועה אריה דרעי והפציר בו להשאר.

לידי אתר 'קול חי' הגיעו תכתובות ההודעות.

בתחילה כתב אבוטובול לדרעי: כמו כל הארץ והעולם התורני אנו מבקשים ממך שלא להגיש התפטרות חלילה. זה יהיה נזק אדיר לעולם התורה בכלל ולציבור הספרדי בפרט. מחזקים אותך. משה אבוטבול, ראש העיר בית שמש ואלפי אוהדי ש"ס המקומית.

דרעי השיב בהודעה שבה נכתב: ישר כח גדול אוהב אותכם בכל לב. השם יתקן אותנו בעיצה טובה לעשות רק את רצונו בלי שום פניות זרות. יום טוב.

בהמשך שיגר ראש העיר הודעה נוספת לדרעי שבה כתב: "לידי כעת רב העיר הרה״ג שמעון ביטון שליט"א שנמצא בצער עמוק מאז, ומבקש שוב שתביט על אלפי הדברים היפים והטובים שעשית ואל תתייאש חלילה , ד׳ גדול".

הודעה נוספת שלח אבוטבול לדרעי ובה כתב: "הרב אריה היקר, דע לך שאני לומד חברותא קבוע עם אברך תמיד חכם עצום שיודע 1000 דפי גמרא במבחן סיכה, הוא אמר לי להגיד לך שזה בזכותך כי הוא למד באשקלון בת״ת של ר׳ יצחק כהן, שאתה פתחת, ומשם המשיך ללמוד בבניין אב אצל הרב בקשי דורון קוראים לו הרה״ג שלמה גבאי, שגם פתח כולל ואומר שאילולא ר׳ אריה ספק אם היה חרדי".

"אריה אהובנו כמה ת״ח כאלה פזורים בארץ שאתה הוא "האשם" בהם. אנא תאסוף כוחות ותחזור להנהיג את התנועה. כאיש שטח עשרות שנים כבודנו למרמס לא הינו בשפל כזה. בזכות זה שאתה נעלב ואינו עולב כבר נאמר עליך "ואוהביו כצאת השמש בגבורתו". תולה ארץ על בלימה, והאלוקים יבקש את הנרדף. בטוח שאחר כל הביזיונות וסאת היסורים שעברת, התנועה רק תעלה מעלה מעלה. עשה למען תינוקות של בית רבן ועוד עשרות ומאות סיבות שאחת מהן ציינתי לעיל. ממתינים לשינוי ההחלטה וחזרה להנהגת התנועה. משה אבוטבול, ראש העיר בית שמש מנערי המהפיכה ועוד אלפי תושבים !!!!!!".

על כך השיב אריה דרעי למשה אבוטבול בהודעה חוזרת: "מרגש מאוד ועוד יותר מקשה עליי השם ירחם".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    האמת נכון, בעבר זה באמת היה ככה…….
    אבל דברים השתנו, וכיום- עדיף באמת שדרעי לא יחזור לא להנהגה ולא למקומות שאחרי זה- מאז שנכנס הוא רק הרס את ש"ס!!!!!!!!!
    ספרדים כואבים…..

  2. 3

    מעניין כמה שילמו לכותב תגובה 1

  3. 2

    אין ספק כי אריה צריך לחזור, סוף סוף הזדמנות לאבוטבול הערמומי שתמך תמיד בישי בסתר ובגלוי לשדר לאריה "נאמנות".

  4. 1

    הרב אריה עולם התורה זקוק לך אנו איתך בשם בני התורה בעיר קרית גת וחברי מועצת העיר